ÁSZF

1. Bevezető

A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

A megrendelés elektronikus úton történő szerződéskötésnek minősül, rá a 2001. évi CVIII. törvény az irányadó.

Adatkezelő címe: Násztor József 6769 Pusztaszer Fő utca 25
Az adatkezelő elérhetősége: 06-20-415-8800
 

A megrendelés a megrendelésszám alapján visszakereshető.  A rendeléseket nyomtatott formában 1 hónapig őrzi meg a cég, ez idő alatt a megrendelő számára is hozzáférhető.  

A szerződéskötés nyelve a magyar.

A megrendelő az adatbeviteli hibák azonosítását és kijavítását megrendelésének elektronikus úton való elküldése előtt el tudja végezni a webáruházban a megrendelés során, vagy a regisztrált vevők a fiókadatoknál.

Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig történik.

Adatainak módosítását/ törlését a rendszerből bármikor írásban kérheti.

2. Felhasználási feltételek

- A webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a teljesítményekre és a lehetséges hibákra.

- A webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

- interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.

- bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.

- bármely szoftver nem megfelelő működése.

- bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

A webáruház nem felelős semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, amely az áruházhoz való csatlakozás, a webáruház megtekintése miatt következett be.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Násztor Papírmalom webáruház merített papír termékek értékesítésével, forgalmazásával foglalkozik.

4. Honlapon történő megrendelés folyamata

- Termékek kiválasztása

A honlapon megtekintheti a termékeinket és online meg is rendelheti azokat.

A termékek kategóriákba rendezve találhatók.

A akciók fülön találhatók az akciós termékek.

A Főoldalon a legújabb termékek menüpontban találhatók a honlap kínálatában újonnan megjelenő termékeket.

- Regisztráció

Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. Az itt megadott e-mail címre elküldjük a véglegesítéshez szükséges linket, amelyre rákattintva véglegesítheti a regisztrációját az adatai megadásával és a feltételek elfogadásával.

A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelésit is visszakeresheti.

A regisztráció nem vesz igénybe 1-2 percnél több időt.

Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

- Vásárlás menete

Ahhoz, hogy a látogatók a webáruház termékeit megtekinthessék és a vásárlás elindíthassák nem szükséges a regisztráció. Viszont a regisztrált felhasználóknak szóló egyedi ajánlatokat, csak a regisztrált vásárlók láthatják a regisztrációt követően a megadott felhasználónévvel és jelszóval tud bejelentkezni és a webáruház termékei között tovább böngészni, majd azokat meg is tudja vásárolni.

- Visszaigazolás

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, arról, hogy megkaptuk a megrendelését, a feldolgozása folyamatban van. Az e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) megnevezését, mennyiségét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Vásárló rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00-tól – 16.00 óráig történik (24 órán belül).

Új regisztráció esetén előfordulhat, hogy a regisztrációról szóló e-mail a spam mappába kerül, kérem ellenőrizze ezt, ha nem kap visszaigazolást a regisztrációról.

Amennyiben e visszaigazolás a megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül az megrendelőhöz nem érkezik meg, a megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt következő munkanapon kerül sor a rendelés feldolgozására.

- Fizetés

Utánvét költsége 2400 Ft. Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. Eza fizetési mód, csak Magyarországon elérhető!

Készpénz: amennyiben a megrendelt termékeket személyesen kívánja átvenni.

 

- Átvételi lehetőségek, Szállítás

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét, ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A futárszolgálattal kézbesített csomag külső sérülésének észrevételéről a futárral jegyzőkönyvet kell felvetetni, lehetőség szerint a sérülésről fényképeket kell készíteni

5. Elállási jog

Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az üzemeltető részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailben megtalálható linket az elállási nyilatkozat - mintáról. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a webáruház részére.

Mindkét esetben a webáruházunk e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a webáruház üzemeltetőjének.

7. Szavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. 

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 8. Jótállás


 A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
 
9. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
 
Ügyfélszolgálatunk a hozzá írásban érkezett panaszt 7 munkanapon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
 
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

 

 

Letöltés (PDF)